Milliseid balloone saab vahetada?
GasUp kappides saab vahetada Eestis tavakasutuses olevaid standardseid vedelgaasiballoone.
Vahetame järgmiseid gaasiballoone:
• Ainult π (pii) märgiga balloone
• Samas suuruses balloone omavahel (nii krae- kui ka sangkäepidemega).
Erivärvi balloone:
• Alexela ja Reola Gaas logodega sinised, rohelised, hallid ja lillad balloonid
• Propaan AS logodega sinised, punased ja hallid balloonid
• Saare Gaasi hallid balloonid
• Kõik Airok logodega hallid ja oranžid balloonid
• Linde Gas ja AGA logodega halle balloone.
Milliseid balloone vahetada ei saa?
• Ilma π (pii) märgita balloone
• Väga määrdunud ja räpaseid balloone
• Ilma ventiilita või silmnähtavalt vigastatud ventiiliga balloone
• Balloonil ei tohi olla silmnähtavaid vigastusi (mõlgid, sügavad kriimud jne)
• Balloone mis ei ole Eestis tavakasutuses nt rõngas-sangaga Soome balloonid
• Kitsaid balloone (ballooni läbimõõt 25cm ehk siis tavapärasest 5 cm väiksem läbimõõt), nt rohelised Läti balloonid (peal Latvijas Propanas logod).
Kuidas kontrollida kauba saadavust?
Valige soovitud kaup, valige Vahetan (annate tühja ballooni vastu) või Ostan (ostate gaasi koos ballooniga), vajutage üleval, parema nurgas informatsiooni ikooni
Ekraanile ilmub nimekiri kõikidest GasUp kappidest, kus on Teie poolt valitud toode hetkeseisuga saadaval.
Kuidas kontrollida kauba saadavust ja broneerida kaup?
Valige soovitud kaup, valige Vahetan (annate tühja ballooni
vastu) või Ostan (ostate gaasi koos ballooniga), valige Kontrolli saadavust ja
broneeri 2h 1€ (ikoonile vajutades automaatset broneeringut ei toimu).
Ekraanile ilmub nimekiri kõikidest GasUp kappidest,
kus on Teie poolt valitud toode hetkeseisuga saadaval. Kauba broneerimiseks
valige Teile sobiva asukohaga GasUp kapp ja kinnitage
valik. Broneering kehtib 2 tundi.
Broneeringust vabastamine/Kauba vabastamine
broneeringust
Kauba ostmine broneeringuga tagab kauba olemasolu Teie poolt
valitud GasUp kapis kahe järgneva tunni jooksul. Kui
soovite kaupa kätte saada mõnes muus kapis, on see võimalik kahe tunni
möödumisel, kui toimub kauba vabastamine broneeringust.
Ostu korrektseks soorituseks peab pangast kaupmehe juurde tagasi pöörduma!
Peale makse kinnitamist pöörduge tagasi kaupmehe juurde, vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni.
Ei saanud ostu kinnitavat SMS-i.
Sellel võib olla mitu põhjust:
•
Sisestasite vale telefoninumbri
• Ostu korrektne sooritamine ebaõnnestus, kuna makse kinnitamisel Te ei pöördunud tagasi kaupmehe juurde. Maksmisele kuulunud summa läks pangakontolt maha, kuid info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni.
•
Sideoperaatorist tingitud
põhjustel.
Gaasikapp ei avane.
Sellel võib olla mitu põhjust:
•
Kontrollige ostu kinnitavat SMS-i
saabumist.
•
Ostu vormistamisel sisestatud
telefoninumber erineb telefoninumbrist millelt tehakse kõne GasUp
kapi juures.
•
Kauba kättesaamiseks tuleb
helistada GasUp kapil olevale numbrile, igal kapil on
individuaalne number 70XXXXXX kujul.
•
GasUp kapi uks võib avaneda väga vähesel määral ja võib jääda
märkamatuks.
•
Broneeringuga ostu puhul
veenduge, et asute õige GasUp kapi juures.
•
Tehnilistel põhjustel.
Kui Te ei leia oma küsimusele vastust, siis võtke abi saamiseks ühendust Airok OÜ klienditeenindusega info@gasup.ee.
Ostsin vale gaasi.
Vale kauba ostu puhul, ärge võtke valesti ostetud
kaupa gaasikapist välja. Sooritage uus ost ja valige õige kaup. Kapi avanemisel,
võtke õige kaup välja.
Juhul kui võtsite valesti ostetud toote kapist välja siis uue ostu sooritamisel asetage vale toode kappi. Võtke ühendust Airok OÜ klienditeenindusega info@gasup.ee. Kirjale lisada kindlasti tellimuse number.
Soovitud kaup on GasUp kapist
otsa saanud.
Kui sooritasite ostu ilma kaupa broneerimata, võib
vahepeal GasUp kapist kaup otsa saada. Jälgige kauba
saadavust jooksvalt GasUp kodulehelt, kauba
saabumisel GasUp kappi, teavitavat sõnumit ei
saadeta.